2015!

Nytt år och nya mål! Det som skulle bli en intensiv träningsperiod under november/december blev istället en ofrivillig viloperiod och 6-årsklasserna känns långt borta.. 

Målen för i år skulle annars vara att rida på Falsterbo till sommaren på Folksam Scandiavian open och/eller i Flyinge på Breeders i höst. I år innebär det saker som skolor, byten och mer samling i dessa klasser för sexåringar. Har i alla fall börjat rida nu lite igen vilket är jättekul, men blir mest skritt ute i backar och jogg i ridhuset. Det är så kul för hon känns mer rörlig i sin kropp nu och tar för sig stoora steg i traven! Än har jag bara ridit två gånger då jag varierar med longering/tömkörning hela tiden, och rider inte flera dagar i rad. Om dryga två veckor hoppas jag kunna köra på som vanligt igen! :) 

Så målen med detta år är väldigt oklara just nu, allt känns bara så långt borta.. Men vi kämpar på! Men det skulle va sååå kul att få rida in i Falsterbo med min bästis. Men huvudsaken är såklart att vi snart kan börja träna ordentligt snart igen, så får målen sättas efter det.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Julia Högman

Dressyrryttare

RSS 2.0