Imorgon är det träning!

Nytvättade lindor är upplindade och ett snyggt schabrak är framplockat för träning imorgon! Dock bara ett "joggingpass" för Hanna, men det ska bli så kul! Mindre kul att klockan ringer 06.00 men vad gör det ;) börjar jobba kl 11 så redan kl 8 är det träningsdags!

Har varit ute och klättrat mycket, varvat med lättare pass i ridhuset med mycket övergångar, och nu senast lite skänkelvikningar i skritt och trav. Sen såklart tömkörning och longering flera dagar i veckan. Denna vecka har sett ut såhär:

Måndag: ridhus
Tisdag: klättring ute + lite trav
Onsdag: longering
Torsdag: klättring ute + lite trav
Fredag: tömkörning
Lördag: träning!
Söndag: vila/skritt

På tisdag kommer equiterapeut Sara så det känns skönt att hon får gå igenom henne. Då ska jag även börja att ha på henne Back On Track täcke dygnet runt, då hon har stått utan i en vecka på tidsdag. (Man bör göra uppehåll efter 3-4 veckors intensivt användande). 

Jag har även skaffat mig gymkort så numera är jag uppe tidigare på morgonen och gymmar, känner mig så duktig!! Haha. Har även fått rida Zavannah och kommer få göra det nästa vecka också, kul! Sen har jag även hand om longeringen med Soraya två dagar i veckan, som jag jobbar in för träningar! :)


Tycker hon är fin i hullet nu! 
Mikaela
2015-01-17 @ 21:52:39
URL: http://mikaelalindbergh.blogg.se/

åh, vad fin hon är! Super fin blogg förresten! HEEEELT besatt! Haha

Svar: Tack så jättemycket! :)
Julia Högman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Julia Högman

Dressyrryttare

RSS 2.0