Träning, Falsterbo...?

Min fina tjej var så duktig och kämpade på idag! Trots tappad kondition efter vilan så fick vi till ett bra pass på en halvtimme för Hanna. Hon tyckte hon jobbade på bra över ryggen och att jag var på rätt väg med henne. Vi fick jobba med kvickhet och med jämnt stöd i både tyglar, vilket funkade bra till slut. Hon vill gärna skjuta ut vänster bog i de båda varven så det gäller att vara snabb! Inte lätt det heller när inte jag har tränat ordentligt sen november :) 

Jag vill ju så gärna rida i Falsterbo i år och Hanna trodde inte att det var någon omöjlighet efter idag! Tränatränaträna!! Hoppas, hoppas att allt funkar så att vi kommer kunna kvala dit...! 


The only way is uuup! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Julia Högman

Dressyrryttare

RSS 2.0